Monday 31 December 2018

Daftar sahajidah Hai o hanya RM47

Daftar RM47 je terus dapat stok in hand. Stok apa? Stok ubat gigi 2 tube RM41.40. Untungnya. Nak guna sendiri boleh, nak buat rolling modal balik pun boleh.

Apa kelebihan jadi ahli?
1. Dapat beli product kecantikkan dan kesihatan dengan harga JIMAT. Jimat sampai 20%. Kita beli harga ahli, jual harga pasaran. Dah dapat UNTUNG RUNCIT kat sini.

2. Ada UNTUNG BONUS dan rebate. Setiap belian, ada point yang akan di tukar pada CASH. Cash tu dapat setiap bulan bila kita ada buat belian barang.

3. Product VIRAL. Sangat-sangat viral sebab FAZURA adalah duta bisnez kami.

4. Setiap product di kawal selia JAKIM, KKM dan KPDNKK. Sangat selamat nak guna dan tak perlu ragu nak jual pada orang lain.

5. Ada hadiah menarik untuk yang achieve target. Target tak besar mana pun. Semua mampu achieve. Lagipun ilmu copywritting dan teknik hasilkan gambar menarik di guide PERCUMA. Ilmu FREE all the time.

6. Peluang dapat pergi ke luar negara tahun 2019

7. Ada payslip tau. Payslip ni laku buat beli kereta atau aset yang lain.

8. Buat dengan ILMU dan TINDAKAN yang betul, dalam masa kurang dari setahun, berpeluang merasa pegang income 10,000 ke atas sebulan tanpa putus.

Best kan. Tu baru sikit je benefit yang saya sebut. Ada banyak lagi hariah best-best dalam business ni. Syarikat pun dah 25 tahun. Jom kita mula daftar sekarang. RM47 je untuk dapat income 5 angka sebulan. Awak buat, confirm awak dapat 😊

#CashHujungJari
#LastDayFREE2tubeubatgigi
#MinistokisAlorsetar

UNTUK FAST RESPOND WASAP AISYAH DI NO WASAP.MY/60163486093

No comments:

EZIGROW KEDAH

Ezigrow adalah baja MUDAH DISERAP terus pada tumbuhan apabila disembur pada daun, akar dan disiram pada batangnya berbanding baja tabur yang...

MINI STOKIS DAN AGEN SHOM KEDAH